טיפול פסיכולוגי אונליין

טיפול פסיכולוגי אונליין

טיפול פסיכולוגי אונליין משמר את אותן איכויות של טיפול פנים אל פנים אך הקשר בין המטפל והמטופל מתבצע בלי לשהות באותו מיקום פיזי והתקשורת מתבצעת דרך תוכנות שיחות וידאו כגון skype  או zoom. בדרך זו המטפל יכול לראות את המטופל, לשמוע את טון הדיבור ולהתייחס אליהם כמו בפגישה פנים אל פנים.

טיפול אונליין קיים למעשה מן הרגע בו פרצה רשת האינטרנט לחיינו, בתחילה דרך קבוצות תמיכה דרך צ'אטים ואי מיילים וכיום ניתן להשתמש בשירותי וידאו צ'ט לטיפול אונליין.

במצבים מסוימים הטיפול אונליין הוא הפתרון האידיאלי עבור מטופלים: כאשר ישנן מגבלות ביציאה מהבית, כאשר גרים במקום מרוחק שבו שירותים פסיכולוגים הינם מצומצמים וכאשר מתגוררים בחו"ל ורוצים לקבל טיפול פסיכולוגי בעברית.

אהבתם את הפוסט? שתפו...

מאמרים נוספים

medicpsychology

חרדה

חרדה היא תגובה טבעית ונורמלית למצבים של סכנה או של אי-ודאות. לחרדות ופחדים יש ערך הישרדותי בכך שהם מגנים עלינו מסכנות אולם כאשר החרדה והפחדים מתעצמים

קרא עוד »
medicpsychology

פסיכולוגיה רפואית

פסיכולוגיה רפואית עוסקת בקשרי גוף נפש, בקשר בין תהליכים וגורמים פסיכולוגיים הקשורים למצבי חולי ובריאות פיסיים. תחום פסיכולוגיה רפואית מתמקד בהבנת הקשרים שבין המשתנים הפיזיולוגיים למשתנים ההתנהגותיים והחברתיים

קרא עוד »
medicpsychology

טיפול פסיכולוגי אונליין

טיפול פסיכולוגי אונליין מתבצע דרך תוכנות שיחות וידאו כגון skype  או zoom. בדרך זו המטפל יכול לראות את המטופל, לשמוע את טון הדיבור ולהתייחס אליהם כמו בפגישה פנים אל פנים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן